Microsoft Dynamics 365

Átfogó üzleti alkalmazás suite, amely egyesíti az ERP (Enterprise Resource Planning) és CRM (Customer Relationship Management) funkciókat, segítve a vállalatokat az üzleti folyamatok optimalizálásában és az ügyfelekkel való kapcsolattartásban.

Microsoft Dynamics 365 főbb komponensek és jellemzők

  • Dynamics 365 Finance: Pénzügyi menedzsment és jelentéskészítés
  • Dynamics 365 Supply Chain Management: Ellátási lánc és gyártás optimalizálás
  • Dynamics 365 Sales: Értékesítési folyamatok és ügyfélkapcsolatok kezelése
  • Dynamics 365 Customer Service: Ügyfélszolgálati folyamatok hatékony kezelése
  • Dynamics 365 Marketing: Marketing kampányok tervezése és végrehajtása
  • Dynamics 365 Human Resources: Személyzeti folyamatok és tehetségmenedzsment
  • Beépített AI és elemzési képességek az adatvezérelt döntéshozatalhoz
  • Felhőalapú és on-premise telepítési lehetőségek
  • Integrálhatóság más Microsoft termékekkel (Office 365, Power Platform)

Microsoft Dynamics előnyök és alkalmazási területek

A Microsoft Dynamics segít a vállalatoknak az üzleti folyamatok egységesítésében, az ügyfélkapcsolatok javításában és az adatalapú döntéshozatalban. Alkalmazható kis- és középvállalkozásoktól kezdve a nagy multinacionális cégekig, számos iparágban, beleértve a gyártást, kiskereskedelmet, pénzügyi szolgáltatásokat és közszférát.

A Microsoft Dynamics kulcsfontosságú eszköz a vállalatok digitális transzformációjában, lehetővé téve a rugalmas alkalmazkodást a változó piaci környezethez, az ügyféligények jobb kielégítését és a működési hatékonyság növelését egy integrált platformon keresztül.

Dynamics 365 Finance

A Dynamics 365 Finance egy átfogó pénzügyi menedzsment megoldás, amely segíti a vállalatokat a pénzügyi folyamatok automatizálásában, optimalizálásában és a valós idejű pénzügyi betekintés biztosításában.

  • Főkönyv és pénzügyi jelentéskészítés
  • Kötelezettségek és követelések kezelése
  • Költségvetés-tervezés és -előrejelzés
  • Pénzügyi elemzés és üzleti intelligencia
Dynamics 365 Supply Chain Management

Ez a modul segíti a vállalatokat az ellátási lánc optimalizálásában, a gyártási folyamatok javításában és az eszközkezelés hatékonyságának növelésében.

  • Készletgazdálkodás és raktárkezelés
  • Gyártástervezés és -végrehajtás
  • Beszerzés és szállítói kapcsolatok kezelése
  • Logisztika és szállítmányozás menedzsment
Dynamics 365 Sales

A Dynamics 365 Sales segít az értékesítési csapatoknak az ügyfelekkel való kapcsolattartásban, az értékesítési folyamatok automatizálásában és a teljesítmény növelésében.

  • Ügyfélkapcsolatok és lehetőségek kezelése
  • Értékesítési előrejelzések és elemzések
  • Ajánlatkészítés és szerződéskezelés
  • Mobilalkalmazás a helyszíni értékesítéshez
Dynamics 365 Customer Service

Ez a modul segíti a vállalatokat az ügyfélszolgálati folyamatok optimalizálásában és az ügyfélelégedettség növelésében.

  • Omnichannel ügyfélszolgálati platform
  • Tudásbázis és önkiszolgáló portálok
  • Esetek kezelése és eszkalációja
  • Ügyfélszolgálati elemzések és teljesítménymutatók
Dynamics 365 Marketing

A Dynamics 365 Marketing segít a vállalatoknak a marketing kampányok tervezésében, végrehajtásában és elemzésében.

  • Többcsatornás marketing kampányok
  • Ügyfélszegmentáció és személyre szabás
  • Marketing automatizáció
  • Eseménykezelés és webináriumok
Dynamics 365 Human Resources

Ez a modul segíti a vállalatokat a személyzeti folyamatok optimalizálásában és a tehetségmenedzsmentben.

  • Munkaerő-toborzás és -felvétel
  • Teljesítményértékelés és fejlesztés
  • Juttatások és kompenzáció kezelése
  • Szabadság és távollét kezelése
Dynamics 365 Business Central

A Dynamics 365 Business Central egy átfogó üzleti menedzsment megoldás kis- és középvállalkozások számára.

  • Pénzügyi menedzsment és könyvelés
  • Értékesítés és ügyfélszolgálat
  • Projektmenedzsment
  • Ellátási lánc optimalizálás
Microsoft Dynamics 365 Modulok Összehasonlítása
Modul Fő funkciók Célcsoport Integráció
Finance Pénzügyi menedzsment, jelentéskészítés Közép- és nagyvállalatok Supply Chain, Sales
Supply Chain Management Készletgazdálkodás, gyártás, logisztika Gyártó és logisztikai cégek Finance, Sales
Sales Értékesítési folyamatok, ügyfélkapcsolatok Minden méretű vállalat Marketing, Customer Service
Customer Service Ügyfélszolgálat, esetkezelés Szolgáltató szektor Sales, Marketing
Marketing Kampánymenedzsment, ügyfélszegmentáció Minden méretű vállalat Sales, Customer Service
Human Resources Személyzeti folyamatok, tehetségmenedzsment Közép- és nagyvállalatok Finance
Business Central Átfogó üzleti menedzsment Kis- és középvállalkozások Office 365, Power Platform