Office 365 E1 EEA: Felhőalapú együttműködési megoldás vállalkozások számára

Az Office 365 E1 EEA alapvető, felhőalapú termelékenységi eszközöket kínál olyan szervezetek számára, amelyek javítani szeretnék az együttműködést és a kommunikációt. Ez a csomag tartalmazza az Office webes alkalmazásait, az üzleti szintű e-mailt és fejlett online konferencia funkciókat.

Az Office 365 E1 EEA fő jellemzői

  • Office alkalmazások webes verziói (Word, Excel, PowerPoint)
  • E-mail és naptár Exchange Online-nal (50 GB postafiókként)
  • OneDrive for Business 1 TB tárhellyel felhasználónként
  • Microsoft Teams csevegéshez, hívásokhoz és konferenciákhoz
  • SharePoint Online intranetekhez és csapatwebhelyekhez

Az Office 365 E1 EEA előnyei

  • Fejlett együttműködés integrált eszközökkel
  • Dokumentumok és e-mailek elérése bárhonnan
  • Kiváló minőségű online konferenciák
  • Vállalati szintű biztonság és megfelelőség
  • Automatikus frissítések és technikai támogatás

Rendszerkövetelmények az Office 365 E1 EEA-hez

  • Operációs rendszer: Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 Service Pack 1, macOS
  • Böngésző: Internet Explorer, Edge, Safari, Chrome vagy Firefox aktuális vagy előző verziója
  • Szélessávú internetkapcsolat
Támogatás és képzés az Office 365 E1 EEA-hez
  • 24/7 technikai támogatás kritikus problémákhoz
  • Online tanulási források és oktató videók
  • Felhasználói közösség és támogatói fórumok
  • Bevezetési és migrációs útmutatók