Az Office 365 E1 EEA alapvető, felhőalapú termelékenységi eszközöket kínál olyan szervezetek számára, amelyek javítani szeretnék az együttműködést és a kommunikációt. Ez a csomag tartalmazza az Office webes alkalmazásait, az üzleti szintű e-mailt és fejlett online konferencia funkciókat.
Az Office 365 E1 EEA fő jellemzői
- Office alkalmazások webes verziói (Word, Excel, PowerPoint)
- E-mail és naptár Exchange Online-nal (50 GB postafiókként)
- OneDrive for Business 1 TB tárhellyel felhasználónként
- Microsoft Teams csevegéshez, hívásokhoz és konferenciákhoz
- SharePoint Online intranetekhez és csapatwebhelyekhez
Az Office 365 E1 EEA előnyei
- Fejlett együttműködés integrált eszközökkel
- Dokumentumok és e-mailek elérése bárhonnan
- Kiváló minőségű online konferenciák
- Vállalati szintű biztonság és megfelelőség
- Automatikus frissítések és technikai támogatás
Rendszerkövetelmények az Office 365 E1 EEA-hez
- Operációs rendszer: Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 Service Pack 1, macOS
- Böngésző: Internet Explorer, Edge, Safari, Chrome vagy Firefox aktuális vagy előző verziója
- Szélessávú internetkapcsolat
Támogatás és képzés az Office 365 E1 EEA-hez
- 24/7 technikai támogatás kritikus problémákhoz
- Online tanulási források és oktató videók
- Felhasználói közösség és támogatói fórumok
- Bevezetési és migrációs útmutatók